10/03/2013

Etymologia nazwy bloga




Kilka osób pytało mnie dlaczego właściwie blog mój nosi nazwę „Związane Kurwiszcze”.  

Związane ponieważ:
1) jestem w długoletnim związku z moim Kochaniem (za nie długo stuknie nam 16 lat wspólnego życia), 
2) podczas seksu lubię być związany czy to sznurami, kajdankami, łańcuchem czy też zafoliowany.

Kurwiszcze – no cóż lubię seks, nawet bardzo lubię seks. Nie biorę za to pieniędzy więc nie jest to zawód, raczej moja natura.

Ot cała prawda o znaczeniu tytułu bloga.

3 komentarze:

  1. No prozę! 16 lat to bardzo długo :P Mnie właśnie stuknęło 15 lat :] Gratuluję :) Q.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo... To serdecznie gratuluję.
    Też tak macie że jak mówisz ile jesteście razem to osoby patrzą na Was jak na dinozaury, które już powinny wyginąć ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi stuknęło 5 lat, a i tak niektórzy się dziwią jak to słyszą ;-)

    bardzo przyjemny blog, pozdrawiam

    /M

    OdpowiedzUsuń