10/05/2011

Podrywanie na portalu "społecznościowym"

1) Otrzymałem znaczek „Seksy"
2) Zrewanżowałem się „Milusi"
3) Zmiana znaczka na „Chciałbym się z Tobą spotkać" - Zaczyna się robić ciekawie pomyślałem, tym bardziej, że ów człowiek mieszka ponad 300km od nas.
4) Rewanż w postaci znaczka „Interesujący"
5) Jest !!! Jest !!! pierwsza wiadomość od nieznanego. Otwieram i co? I czytam „siema". Kurwa, co to ma być? Mógł się człowieczek trochę bardziej wysilić. Z przekory, bardziej przeciw sobie doszedłem do wniosku, że pociągnę temat i równie inteligentnie odpisałem: „Czesc". Klawiatura telefonu nie pozwala na szaleństwa z polskimi literami, ale co tam i tak zrozumie.
6) Ufff… kolejna wiadomość była już znacznie bardziej rozbudowana. Informowała o przyjeździe do Krakowa i chęci odbycia spotkania.
Jak to się skończy to zobaczymy ;)
P.S. Dwa wpisy jednego dnia, hmmm.... muszę się wytłumaczyć, nad wcześniejszy wpis zacząłem już kilka dni temu, ale dopiero dziś udało mi się go dokończyć.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz